четвер, 1 вересня 2016 р.

Нове завдання "Вечірні вогні"

Почався новий місяць і з ним нове завдання в нашому блозі "Штампи з любов'ю"

Моя сім'я віднедавна переїхала жити за місто, і я кожного вечора любуюсь такими неймовірними заходами сонця, коли місто на горизонті тане в "золоті" західного сонця, небо грає всіма кольорами веселки, і я давно мрію якось зберегти, зафіксувати цю красу.. Тема нового завдання якраз допомогла мені нарешті сісти і зробити це на папері.


Цього разу я вирішила зробити листівку з використанням цупкої плівки. Для певного об'єму моєї роботи. Ось так вона виглядає всередині під плівкою.


Я зробила фон з допомогою аквачорнил від Фабрики Декору:
- Рожевий
- Фіолетово-Рожевий
Чипборд зірочки покрила рідким скотчем від тої ж Фабрики Декору і задекорувала їх золотим глітером, чипборд ліхтар пофарбувала чорною деко-глазур'ю Фабрики Декору і додала глітеру для імітації світла в ліхтарі, напис виштампувала і заембосила золотою пудрою.


Всі елементи окрім ліхтаря в мене розташовані всередині листівки, а ліхтар я наклеїла зверху на плівку. І таким чином листівка набула в мене трохи об'єму і перспективи.




Додаю цю роботу в галерею Фабрики Декору

Немає коментарів:

Дописати коментар