понеділок, 28 вересня 2015 р.

Спробую і я, дуже хочу в ДК "LZ" :)

Неймовірна Lesia Zgharda шукає творчих людей в свою ДК. І я, як тільки побачила цю новину відразу зрозуміла -треба пробувати, хто не пробує той що? Правильно, упускає чудову нагоду якщо не стати членом творчого колективу, то хоч би похвалитись своїми листівками :)
Набір в ДК
Отож вирішено - зроблено, а раптом мої роботи теж варті уваги і я буду однією з тих щасливець/щасливців в ДК. В мене штампів від Лесі дуже мало, переважна більшість іноземних фірм. Люблю англомовні штампи. Але завжди треба бути різностороннім. Отож, вибрала кілька моїх улюблених листівочок
Люблю такі простенькі листівки, ніякого шебі-шик, міксд-медіа, або що. Клін-енд-симпл чи щось наближене до цього стилю це моє :)


Можливо для когось це виглядає надто просто, але для мене саме в простоті краса :)





Ось і все, з нетерпінням чекаю результатів, і від себе ще додам що це було чудово, проглянути знову всі свої листівки і згадати історію, спогади, настрій кожної з них :) за таку нагоду окреме дякую!

1 коментар:

  1. Христя, такі гарні роботи! Дякую, за участь в наборі блогу ТМ Lesia Zgharda! Удачі!

    ВідповістиВидалити