середу, 12 червня 2013 р.

Honeymoon спогади

А я до вас з новим альбомчиком, робила його в спільному відео проекті з Яною. Він позиціонувався як  Швидкий міні альбом із матеріалів від Echo Park, але в результаті я трохи відійшла від цієї концепції (в плані кількості розворотів і фото), оскільки дуже багато позитивних спогадів і я не могла вибрати лише 8-10 фотографій. Тому в мене багато розворотів, в кінці альбому я додала конвертик на випадок я вирішу ще кілька фото додрукувати і додати до альбому. Але загалом я таки дотримувалась проекту, бо 
  1. він швидкий - зробила альбом всього за декілька днів
  2. витримані розміри
  3. використані файли і папір із колекції Photofreedom від Echo Park
Отож запрошую до перегляду :)


















Конвертик поки порожній, але думаю скоро його таки заповню ще :) Довго думала який папір дати на внутрішню сторону обкладинки (останньої сторінки) і врешті приклеїла на неї конверт, чим зміцнила його і не мала більше проблеми з вибором фону :)


Мій альбом в закритому вигляді є трохи роздутим, але це мені навіть подобається, не люблю коли навпаки альбом худенький маленький ніби замалий для пружини. А ще вкотре тішусь, що колись таки придбала собі біндер, правда дотепер не можу зрозуміти як краще скріплювати альбом, бо якщо робити це так як рекомендують, то тоді остання сторінка погано закривається. Буду експериментувати.


Ось і все, дякую за перегляд :)

1 коментар:

  1. дуже гарний вийшов альбом.
    Я теж роблю з цього набору, але от вагаюсь як краще зкріпити на кільцях чи біндером

    ВідповістиВидалити