середу, 20 лютого 2013 р.

Говоріть про кохання частіше!

Робила цю листівку дні 2, і то не можу сказати що я нею повністю задоволена. Зробила фон тиснення+тонування і закохалась в нього. А оскільки мені ще хотілось додати елемент червоного, то дуже довго мудрувала, що б такого зробити. Нічого мені не пасувало до цього фону. Дуже хотіла червоні серці з глітером, але ця ідея провалилась. Оскільки глітер червоний в мене тільки від Марти Стюарт, такі довгі палички і з ними мої серця стали жахливо волохаті, такі по зимовому теплі і зовсім не романтичні. Довелось відкласти їх в бік і викручуватись. Вирізала серце з картону, доповнила камінчиками. Ніби непогано, але й не зовсім те що я хотіла. Завтра ще її підпишу, і віддам отримувачу, треба ж слова кохання говорити не тільки в день Валентина :)

А ще хочу виграти ножі з нового релізу Spellbinders! Для цієї листівки використала ножі Spellbinders Hearts Dies і папку для тиснення Spellbinders Hearts
Кохайте і будьте коханими, і не забувайте частіше це говорити вашим близьким!

2 коментарі:

  1. дуже гарний фон з тими тисненими сердечками

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, він мені настільки подобається, хочу ще з ним погратись в інших листівках

      Видалити