вівторок, 29 серпня 2017 р.

Ти моє море - листівка-шейкер

Привіт всім,

В останні дні літа в мене морське натхнення, а в блозі Lesia Zgharda цікаве завдання, і воно в мене чудово поєдналось з моїм натхненням



Для цієї роботи використано штампи з останнього релізу, і я розумію що для моєї колекції цього мало, треба докупити весь реліз, бо він чудовий.. Настільки детально промальований і реалістичний, просто кайфую від нього..



а відштамповані бульбашки я зробила об'ємними з допомогою Nuvo Crystal Drops, тепер вони виглядають як справжні-справжнісінькі капельки чи бульбашки :)


Беру з цієї роботою участь в завданні серпня, і додаю її в галерею місяця


Посилання на штампи "Водорості", "Рибки", "Морські коники", "Хвиля", "Ти моє море", "Морська зірка".

Ну от, на сьогодні в мене все, всім натхнення!



3 коментарі: