суботу, 10 грудня 2016 р.

Заявка в набір в ДК

Привіт,

Хочу признатись, я давно і сильно люблю бренд Lesia Zgharda, ще мабуть з 2010 коли мені зробили на замовлення іменний штампик. І весь час слідкую за їх новинками. І навіть раз в ДК наважилась подати заявку і яку успішно провалила :) Але тепер, почувши про новий набір вирішила, треба пробувати знову. Колись Леся не витримає мого напору і таки візьме до себе :) 

Жарти жартами звісно, але заявку подаю. 


На вибір треба показати кілька робіт з максимальним штампуванням, і я зупинилась на цих:




На фото так не видно, але мій центральний олень дійсно unique - покритий частково глоссі, і це додає чудового тактильного ефекту :) 







Поки вибирала, то зрозуміла що чим більше зроблено тим складніше вибрати. А ще більше вибір ускладнюється тим, що хочеться показати дійсно роботи на рівні. Варті уваги. Тому fingers crossed і вірю в новорічне диво!

Немає коментарів:

Дописати коментар