четвер, 15 грудня 2011 р.

Останні відкритки з замовлення

Якось так виходить, що останні тижні взагалі не маю часу читати улюблені блоги, а якщо і встигаю щось переглянути, то взагалі немаю коли коментувати, а дуже б хотілось залишати відгуки/питання тим людям за ким слідкую.

Добре хоч було трішки часу на відкритки. Знову показую цілу пачку. А ще помітила, що кожного разу коли створюю якусь відкритку, вона подобається мені більше за інші, потім створюю нову і тоді ця попередня вже стає такою мені нецікавою і я починаю її соромитись, ніби вона ще не закінчена, якась не довершена, починаю думати що ше можна з нею зробити. У вас теж так?

Відкритка з тисненням і де-ні-де навела контури тиснення золотою ручкою.


Відкритка з розмальованим Сантою, затонованим тисненням і блискітками червоними


З цьою красунею я мучилась кілька вечорів, а саме з цими квітками, вони мені весь час розклеювались. Довелось клейовим пістолетом скріпляти. Хоча в відео-мк на яке я натрапила, так їх легко робили, без жодних проблем )


А ось ця відкриточка ну дуже простенька, рельєфний картон як основа під ялинкою дуже збагачує її.


Відкритка по МК ЗС. Взяла лист з легеньким салатово-білим візерунком, зробила тиснення з салатовим чорнилом і покрила зверху блискучою пудрою. На листочки наклеїла об'ємні  прикраси (зірочки, стрази, гудзички)


А це ялинка з стрічок. Скріпляла все степлером і не приховувала скоб :)


Ну ось, ніби все показала. Якщо в когось будуть питання - буду рада відповісти :) А наразі гарного всім вечора. Біжу вже до донечки з чоловіком. Пора їх вкладати спати :)

Немає коментарів:

Дописати коментар